Over ons

Historie

Van 1 mei 1999 t/m 1 mei 2008 was ik, André van de Hoef, werkzaam als assurantie-adviseur in de buitendienst bij de Onderlinge ‘s-Gravenhage. Een levensverzekeraar waarbij we ook de schadeverzekeringen van Neerlandia van 1880 konden aanbieden om een volledig pakket aan verzekeringen voor handen te hebben. Om het helemaal compleet te maken was er ook een aanstelling bij Florius (voorheen Bouwfonds) zodat ook een hypotheek tot de mogelijkheden behoorde.

Uiteindelijk heb ik besloten, in goed overleg met de Onderlinge ‘s-Gravenhage,  om de portefeuille die ik op dat moment beheerde en een aantal aangrenzende portefeuilles, waarvan ik ook een aantal reeds de waarneming van deed, van de maatschappij over te nemen en zo een onafhankelijk financieel advieskantoor te starten. De start was op 1 mei 2008. Eind 2008 kwamen er nog een aantal portefeuilles van de Onderlinge ‘s-Gravenhage bij omdat de maatschappij inmiddels had besloten om op een juiste wijze afscheid te nemen van alle in dienst zijnde buitendienstadviseurs en alle portefeuilles moesten worden verdeeld.

Per 1 augustus 2012 heb ik tevens de volledige portefeuille en klanten overgenomen van Goedman Adviesgroep te Lunteren omdat de eigenaar de heer J.D. Goedman de advies en beheer activiteiten op het gebied van verzekeringen en hypotheken wilde beëindigen. De op dat moment aanwezige medewerkers van Goedman Adviesgroep zijn ook overgenomen.

Per 1 januari 2019 mogen we de klanten van de portefeuille van Pim Werring uit Utrecht verwelkomen. Pim gaat van zijn welverdiende pensioen genieten en wij zullen zijn relaties dezelfde service bieden die zij gewend waren, persoonlijk en laagdrempelig. Het enige verschil is dat wij géén kantoor in Utrecht zullen aanhouden. Maar met de huidige (digitale) communicatie middelen zal dat voor velen geen obstakel zijn.

Per 1 januari 2022 mogen we de klanten van de portefeuille van Jan Tuls uit Schalkwijk verwelkomen.  Jan en Marian Tuls zullen verder gaan met hun administratiekantoor/boekhouding en tevens zullen zij ons ondersteunen met hypotheken.  Uiteraard zullen de relaties van Tuls dezelfde service krijgen die ze gewend waren en wellicht wel meer.  Persoonlijk en laagdrempelig. Ook voor hun geldt, vanuit ons kantoor in Scherpenzeel zullen wij deze relaties van dienst kunnen zijn. 

Inmiddels telt ons bedrijf 2 Fulltime adviseurs (2 FTE),  1 onmisbare administratieve kracht (0,7 FTE)  en 1 vacature voor een adviseur schade (in opleiding) (0,8-1,0  FTE) (stand per 1-05-2023).  

Stel ons gerust uw vraag